Zasady dotyczące cookies

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

×

Aktualności


Wieczór z Marketingiem 06.06

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (06.06.2013) w TVP Katowice.
Wieczór poświęcony będzie zmysłom oraz emocjom w reklamie.

Jeden z wykładów - na temat przekraczania granic w reklamie - poprowadzi Artur Kurkiewicz.

Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza wszystkich zainteresowanych na pełen zmysłów i emocji - VI (XLVI) Wieczór z marketingiem 2.0, który odbędzie się w pierwszy czwartek czerwca (06.06.2013) w TVP Katowice. Program Wieczoru: 16.40 - 17.05 Rejestracja uczestników, rozmowy kuluarowe. 17.05 - 17.10 Przywitanie oraz informacje organizacyjne – Artur Kurkiewicz. 17.10– 17.50 Wykorzystywanie marketingu sensorycznego – innowacyjna strategia marketingowa czy element promocyjny? - o tym jak marketing wykorzystuje zmysły opowie Anna Kurzak, doktorantka Instytutu Marketingu Politechniki Częstochowskiej. Zapach świeżo zaparzonej herbaty,rolex replica watches dźwięk zatrzaskiwanych w samochodzie drzwi, faktura powierzchni bądź materiału, który pokrywa powierzchnię dóbr codziennego użytku – czyli zaangażowanie wszystkich zmysłów, nie tylko jedynie samego wzroku, jak to miało miejsce dawniej, zaczynają się stawać coraz częstszymi i popularniejszymi, strategiami marketingowymi. Przez lata, zmysły inne niż wzrok oraz słuch, ignorowane były w działalności marketingowej przedsiębiorstw. Ostatnimi laty, sytuacja ta zaczęła ulegać zmianie, co ma na celu udoskonalanie marki. Firmy stosując marketing sensoryczny pragną wykreować o wiele bardziej zindywidualizowany i głębszy stosunek z klientem. W celu osiągnięcia tego, firmy odchodzą od stosowania marketingu masowego, na rzecz mocno spersonifikowanych strategii. Istnieje bowiem przekonanie, iż zaangażowanie wszystkich pięciu zmysłów u klientów, w czasie zetknięcia z marką, gwarantuje im głębsze doświadczenia. Wpływa to na jej silniejsze zapamiętanie, albowiem zaangażowane są w ten proces emocje. Marketing sensoryczny jest specyficznym i innowacyjnym działaniem marketingowym, którego stosowanie ma spowodować zaangażowanie wszystkich zmysłów potencjalnych klientów, aby wywołać u nich założone w strategii reakcje. Docelowo natomiast, ma to wpłynąć na podniesienie świadomości marki i przywiązanie się do niej na głębszym, emocjonalnym poziomie.
17.50 - 18.20 Dlaczego pieniądze kosztują – kredyt. O tajemnicy kosztów pieniądza opowiedzą – Rafał Kisielewski oraz Marcin Stępel z Banku BPH. Każda firma potrzebuje wspomagania finansowego. Jak wtedy rozmawiać i negocjować z bankiem? Jak wybrać produkty najbardziej dopasowane do potrzeb? Co ma wpływ na zdolność kredytową i cenę? A dodatkowo o pomocy de minimis w ramach poręczeń kredytowych BGK. Program gwarancji de minimis jest odpowiedzią rządu na spowolnienie gospodarcze. W ramach tego programu mikro, mali i średni przedsiębiorcy będą mogli uzyskać gwarancje na zabezpieczenie spłaty kredytu przeznaczonego na finansowanie działalności bieżącej. Jest to pierwszy program rządu, w którym ryzyko związane z udzielonymi gwarancjami jest przejęte przez Skarb Państwa.
18.20 – 18.40 Przerwa integracyjna
18.40 - 19.00 Książka Wieczoru – Myślenie jest głupie. O najnowszej książce Hermanna Scherera opowie wydawca, Olgierd Graca z wydawnictwa Gall. Najnowsza książka Hermanna Scherera p.t. "Myślenie jest głupie" mocno zagłębia się w obszarach psychologii poznawczej, aby uświadomić nam jak funkcjonuje nasz umysł i jakie czynniki wpływają na proces podejmowania decyzji. Dzięki tej analizie będziemy w stanie dokonywać świadomych wyborów i unikniemy wpadania w pułapki myślenia. Na konkretnych przykładach autor pokazuje nam jak różne, a niekiedy katastrofalne w skutkach decyzje, mogą podejmować lekarze, sędziowie, managerowie, ludzie piastujący odpowiedzialne stanowiska, czy też po prostu każdy z nas. Książka ukazała się w serii "IQ - Rozwijaj inteligencję finansową", ale myliłby się ten, kto by sądził, że nie ma ona związku z finansami. Przecież to właśnie od podejmowania właściwych decyzji finansowych często zależy jakość naszego życia, a także naszych najbliższych. Wykorzystanie najnowszych osiągnięć psychologii poznawczej w ekonomii zaowocowało w 2002 roku nagrodą Nobla. W obecnych i niełatwych czasach po prostu nie można sobie pozwolić na ignorancję w tak istotnej materii. www.mysleniejestglupie.pl (tutaj dostępny jest także bezpłatny rozdział do pobrania)
19.00-20.00 Dwugłos o granicach w reklamie i emocjach towarzyszących ich przekraczaniu – dziś i 20 lat temu: 19.00 - 19.30 Reklamy filmowe, stare i nowe – prezentuje Tomasz Sobisz. Marketing transgresyjny. Czy warto przekraczać granice? Dziś. 19.30 - 20.00 Klasycy reklamy i marketingu. Oliviero Toscani – prezentuje Artur Kurkiewicz. Rasa, wojna, religia, płeć i kara śmierci. Czy warto przekraczać granice? 20 lat temu. Oliviero Toscani – autor najbardziej bulwersujących i kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Kampanii, które przekroczyły wiele granic i budziły olbrzymie emocje. Również w Polsce. Na kampanię z księdzem i zakonnicą ZChN złożyło doniesienie do prokuratury. W Warszawie plakaty przetrwały 3 tygodnie, zanim je zniszczono. W Katowicach – 3 godziny. W innych miastach władze zablokowały ekspozycję.
20.00 - 20.10 Losowanie 3 egzemplarzy książki Wieczoru – Agnieszka Pniak z wydawnictwa Gall
20.10 – 20.30 Czas na rozmowy
Rejestracja oraz informacje dodatkowe Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, uczestnictwo wymaga wcześniejszej elektronicznej rejestracji. Rejestrować można się przez panel rejestracyjny na stronie ŚTM (www.marketing.silesia.pl):
R E J E S T R A C J A - kliknij
oraz na Facebooku - wybierając wezmę udział
Dla członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego udział w Wieczorze jest nieodpłatny. Pozostałe osoby będą proszone o wniesienie opłaty na cele statutowe ŚTM w kwocie 10 PLN.
Bufet TVP będzie czynny do godziny 17.00. W menu dania obiadowe, napoje zimne i gorące oraz przekąski. Menu można sprawdzić na stronie www.pysznoscitv.pl

2013-06-01



poproś o ofertę | newsletter | polityka prywatności| antykwariat 451 stopni © Agencja Reklamy i Marketingu ARTUR KURKIEWICZ