Zasady dotyczące cookies

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

×

reklama


kampanie reklamowe


W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych wielu klientów z różnych branż.

Tworzone przez nas reklamy wyróżniają się ciekawymi pomysłami, interesującymi a zarazem intrygującymi sloganami, tworzonymi z uwzględnieniem oczekiwań konsumentów. Dzięki temu stworzyliśmy kilka reklam uznanych za najlepsze w swojej branży.

Należą do nich: Słynne profile, Zapytaj eksperta, Poszybujmy razem, Pieniądze do wynajęcia,


Studium przypadku:réplica relojes

Producent okien zlecił nam opracowanie kampanii reklamowej "z pomysłem".

Przeprowadziliśmy badanie focusowe, które jasno wykazało, że nabywcy okien mają spore problemy ze świadomym wyborem najlepszej dla nich oferty. Gubią się w parametrach technicznych, którymi zasypują ich komunikaty reklamowe. Szczególnie dotyczyło to tzw. liczby komór, współczynnika przenikalności ciepła itd., itp. Natomiast klienci chcieliby dokonać świadomego wyboru, mając przekonanie, ze kupiony produkt będzie zaspokajał ich oczekiwania.

Przygotowaliśmy przekaz reklamowy, który wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów. Zamiast, wyrażonego wprost lub zawoalowanego komunikatu - kup nasze okna, bo są "fajne" - powiedzieliśmy im: zapytaj eksperta. Bez zobowiązań. Ekspert udzieli Ci wszelkich informacji pomocnych w świadomym doborze okien.

Warto zauważyć, że w tak sformułowanym przekazie, pojawia dodatkowy, niewerbalny komunikat - nasz klient, Okna Katowice, został przedstawiony w roli eksperta, a więc firmy, która wie wszystko o oknach.

Istotnym elementem projektu "Ekspert" jest to, że nie generuje on replica watches dodatkowych kosztów. Rolę ekspertów pełnią bowiem ci sami pracownicy, którzy dotychczas i tak jeździli do klientów, tyle, że byli nazywani pracownikami technicznymi lub przedstawicielami.




Aby powiększyć, kliknij na zdjęcie

Zobacz także



poproś o ofertę | newsletter | polityka prywatności| antykwariat 451 stopni © Agencja Reklamy i Marketingu ARTUR KURKIEWICZ